Medewerker Aanmelden

  • Download het formulier “Aanmelden Werknemer” en vul deze samen met uw werknemer(s) volledig in.
  • Controleer het ID-bewijs (Paspoort of ID-bewijs) van uw werknemer(s) volgens de “Handleiding controle ID-bewijs”.
  • Wanneer u nog geen klant bent bij Fritech Payrolldiensten download u het formulier “Doorlopende Incasso Bedrijven” en het formulier "Zakelijke Europese Incasso" en vult deze volledig in.
  • Maak een scan van het volledig ingevulde en ondertekende formulier “aanmelden werknemer”, het volledig ingevulde en ondertekende formulier “Doorlopende Incasso Bedrijven”, het ID-bewijs van de werknemer (Let op! Bij ID-kaart kopie voor- en achterzijde), de bankpas van de werknemer en eventuele andere vereiste documenten. Mail deze vervolgens aan info@fritech.nl o.v.v. “Aanmelding Payrolling”.
  • Wij doen vervolgens een kredietcheck en controleren of de “Doorlopende Incasso Bedrijven” correct geregistreerd staat bij uw bank d.m.v. een afschrijving van € 0,01.
  • Daarna ontvangt uw nieuwe werknemer van ons een arbeidsovereenkomst en u ontvangt een inleenovereenkomst.
  • U ontvangt eveneens beide uw inloggegevens voor UurOnline waarin op basis van uw wensen de urenregistratie per week plaatsvindt.
  • Wij betalen uw werknemer(s) wekelijks salaris op basis van de geregistreerde/goedgekeurde uren in UurOnline.
  • Uw werknemer(s) ontvang(t)(en) wekelijks de loonstrook digitaal in UurOnline.
  • Wij incasseren wekelijks het door u aan ons verschuldigde tarief voor payrolling.
  • U ontvangt uw factuur wekelijks per post en digitaal in UurOnline.

Komt u er niet uit? Of heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of laat u terugbellen door één van onze deskundige medewerkers.

Deel dit artikel